Går mot slutet av praktiken nu

Jag började räkna på mina timmar igår och insåg att jag kommer att ha alla praktiktimmar (120h) klara när morgondagens praktik är klar - det känns faktiskt skönt! Det har varit en otroligt lärorik tid men samtidigt har det varit en påfrestande period helt psykiskt eftersom jag inte mått bra inombords pga olika öden på avdelningen. Jag har nog kommit för nära sjukdomarna och inte kunnat sortera bort det jobbiga utan det har hängt kvar hos mej.
När jag har Har pratat med min handledare och de är så förstående vilket är skönt. Efter det har det funkat bättre och bättre men ändå är det en del ångest och oro kvar i mej...jobbigt!
När denna veckan är slut har vi sportlov, gott - en hel veckas ledighet! :o)


Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback