Idag blir det en tripp till Lomma

Järngänget ska ses på en riktig tjejkväll med Wii o annat skoj. Jag ser verkligen fram emot det.
Jag inhandlade ju Mario Kart igår men eftersom den ena fjärren är knepig var jag tvungen att lämna in den på Elgiganten för lagning. Nu har vi EN fjärr och TVÅ spelsugna barn...tur att man ska fly fältet ikväll. ;o)
Kamraten C har varit med på shoppingutflykten idag...hehehe, hon som äääälskar att shoppa - not! Jag sa lite försynt; Ska vi kolla lite på möbler och hann inte avsluta meningen innan hon snärtade till mej ett tydligt och kort NEJ! Mhm, oki nähä...*S* Underbara vän!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt..nästa gång följer jag med o kollar möbler..haha lovar...låter ju hemskt när du skriver det sådär..puss o klem hoppas kvällen blir helt underbar..älskar dig C

2009-02-21 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback