Jag har blivit utmanad

Bloggaren skriver 8 ovanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 ovanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar.

1. Jag snoozar alltid på morgonen
2. Jag hamnar ofta framför datorn när jag är på väg till något annat
3. Jag kastar ofta saker i vasken istället för i slasken...till min mans stora förtret.
4. Jag fyller ofta sophinken till bristningsgränsen innan jag tämmer den.
5. När jag är och handlar själv köper jag nästan alltid en påse Ahlgrens bilar och trycker i mej inom et par minuter
6. Jag är helt såld på Karamellkungen
7. Jag lägger in smörkniven tillsammans med smörpaketet i kylen.
8. Jag har blivit medlem på Facebook och det har gjort mej beroende! :o/

UTM
ANADE:

Annelie J
Linda A
Camilla A
Mia
Mika
Anna
Sofie
Catharina


Kommentarer
Postat av: Mika

OJ! jisses jag vart visst med på din lista...!!

Postat av: Mika

Nu har jag skrivit 8st ovaner om mig...

2009-02-10 @ 17:03:24
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: Trebarnsmamman

Kul att du antog utmaningen :)

2009-02-10 @ 21:07:46
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback