Ledig fredag

Idag har hela familjen varit lediga, stora sonen inräknad. Vi stämde träff på badet i La vid 10,30. Trevligt!
Själv lämpade jag av R o småttingarna och körde till mitt jobb som jag är tjänstledig från. Där bad jag helt sonika om tjänstledighet året ut, pang bom så skrev vi ansökan o vips blev det beviljat! Tack för den! 'Nu kan jag istället fokusera på mitt sommarjobb som jag ska på intervju på tisdag - trevligt! Har nog inte sommarjobbat sen jag var 15år! :o)
Har även fått ett par telenr till timanställning - bra...det ska nog fasen lösa sig det här!
Efter badet blev det fika nere i stan - mycket trevligt ställe, Maddes. Besök det om ni kommer till La, billigt o gott!
Hem o lite sysslor gjorda, piffa mej lite, sen till farmor o farfar med barnen o sedan vidare till La för att se Stieg Larsson filmen med D. Ska nog nerom affären o hamstra lite gottor från Karamellkungen...eller Godisprinsen som det nu så käckt heter...!

Ha en ljuvlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

må som en prinsessa mitt vrak /Camilla

2009-02-27 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback