Sista praktikdagen idag

Kan inte låta bli att tycka att det är ganska skönt att peioden är över. Det har varit intressant men fan så tufft! Sjukhusmiljö är ingen spännande miljö precis även om avdelningen jag är på är totalrenoverad o fräsch.
Funderar på vad jag kommer att jobba med framöver...sjukhus, njäe det vet jag inte. Jag tror typ LSS eller ngt liknande kan passa mej bättre faktiskt.

Det varnas för snökaos här i Skåne under dagen. Det känns att det är något på gång i luften. Ibland kan man liksom bara känna det på sig, inte sant? Får hoppas att det inte kommer för mycket snö innan jag ska iväg till o från Lund idag.

Nu tänkte jag baka lite muffins och bjuda personalen på ikväll! :o)

Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback