Snöööö!

OMG - detta hör inte till vanligheterna i Skåne kan jag förtella er som inte bor här på de sydligare breddgraderna! I går runt 16 tiden började det så lätt att snöa för att fortsätta hela natten och ännu i denna skrivande stund faller flingorna vackert utanför mitt fönster. Jag gillar det, barnen gillar det, det enda som inte är riktigt som det borde är att R inte har jour...? Märkligt...varje gång det varnas för snökaos står det skrivet i alamnacken att R har jour men icke denna gång?? Det borde innebär att vädret ska hålla i sig till nästa vecka då han går på jouren på torsdag...jo, det kan vi nog kallt räkna med! *L*
Idag bär det av till föräldrahemmet för uppläggning av Ds jeans på mommys symaskin. Min har fått tillfälligt flipp och jag törnar när saker inte funkar som de ska!
Vidare ska vi sedan fika i La. D fyller 22 år i morgon...min lilla bebis...195cm lång...my god, var tog tiden vägen???

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till storpojken...ses imorgon

2009-02-11 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback