Stepträning o storröjning!

I morse när jag vaknade kände jag för att gå på step. Kollade bokningslistan o ja, det fanns gott om plats. Bokade inte mej...OM jag skulle ångra mej. Men det gjorde jag iaf inte utan gick och tränade - kul men jösses vad jag börjar känna mej sliten i kroppen nu.
Det kan ju iofs bero på att jag sorteringsstädat O:s rum. Det kommer nämligen en barnloppis om ca en månad där jag brukar lämna i grejor o denna gången blir det nog lite mer än vanligt att lämna in! :o) Observera att E:s rum fprtfarande inte är sorteringsstädat...ni vill INTE veta hur det rummet ser ut...voine voine!
Annars var jag på bio igår o sedan på krogen o käkade. Allt detta med min stora goding D. :o) Filmen var bra o maten smakade fint! (
www.infernola.se)

Idag verkar det bli lugnt. Ska ev hämta min goa vän som ska ut och svassa i natten. Ska jag inte det tänker jag ta mej ett gott glas vin. Var på Gröna Lyktan i dag och handlade lite smått å gott! :o)

Trevlig lördagsafton på er!

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Psst... vilken barnloppis brukar du lämna till!? ;o)Dina barn har ju alltid jättefina kläder! Jessicas kids växer ju så det knakar!

2009-03-04 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback