Facebook-sjukan

Haha, jo man kan säga att jag nu drabbats av den. Hinner inte mer än hem efter praktiken igår kväll förrän jag tar mej till kontoret och hittar R framför datorn...gissa vad han har uppe...just det - Facebook!
Känner hur det kliar i hela kroppen...fan, ska han aldrig flytta sig så jag kan kolla lite???
Jodå, snart ger han plats och äntligen kan jag ge mej ut i cybern för att leta nya och gamla vänner till min sida! *S* Nästan som abstinens för tusan!
Hur som helst har jag nu länkat bloggens adress på Facebook och hoppas på nya läsare här. Och snälla ni, lämna gärna kommentarer! Då blir jag så gla, så gla! :o)

Ett par riff på GH nu kanske...ja, det spritter i spelfingrarna! ;o)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback