Idag är jag ledig

...men kommer att jobba hela helgen, fast är ledig igen må o ti så det är ok.
Mitt stora barn D kommer hem till Mommy idag och vi ska väl ta och fika lite, spela GH och ha det bra. *L*
Ikväll ska jag på Aleoveraparty??? Har ingen aning om vad det kan vara men det är hos en klasskamrat och jag saknar dom minsann lite och därfär vill´jag iallafall träffa dom! :o)
Nu har jag soffläge med en laptop i knät som är helt omöjlig emellanåt...gillar inte den där j*a stationära musen...minsta vidrörelse så byter den sida på skärmen...*trötta mej* Tur att vi har en trådlös mus annars hade jag blivit wacko!
Lyxar lite med TV4s godmorgonTV, rätt mysigt!
Dom snackar om det nya programmet "Sverigens värsta bilförare" och det gör mej ärligt förbannad! Hur f*n kan man komma på en sådan programidé? Vad är syftet? Hur i H kan man ställa upp i programmet, garva och skämma ut sig? Är folk så j*a heta på att ha 5 minutes of fame??
Ööööh, jag kommer iaf att bojkotta programmet!

Glöm inte att lägga mej som din vän på Facebook!
Ja hej på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback