Margit Mekko...

...nä, så heter det inte utan MARIMEKKO. Det är en av mina stora favoritmärken när det gäller inredning.
För det första älskar jag Unikkoblomman och för det andra finns det ljuvliga fondtyger att göra "tavlor" av.
Denna heter Iso Satakieli och pryder en av mina väggar här hemma:

Så även denna som heter Fokus, finns även i rött. Jag har en cirkel och den rapporten är ca 150cm i diameter:


Här kommer lite MUST HAVEs:


Moments heter denna...kruxet är att en rapport är ca 250cm...måste hitta den bra plats!
     

Lähde heter denna, tycker den är lika vacker svart som grön.

***
Vilken gillar DU bäst??

***
Fortsatt trevlig lördag!

*Ps...s*tan vad core kan kännas dag 2 efter utövandet!! Fick just ett skrattanfall då E gjorde en grym grimas och jag höll på att tuppa av pga träningsvärken...!!
O-M-G!

***

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar också Marimekko!!!

Har en bunt tyger som jag köpte i Sverige i somras.

Utav dom du visar gillar jag Lähde bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback