Okej...intresse finns...av TRE personer!

Hmmm, hur tolkar jag det när översikten på statistiken tyldigt visar fler besökare/dag än dessa TRE som anmält sitt intresse???
Well, jag antar att de finns smygare/Anno Nym/drop-inare out there som vill ha tillgång till mej och mitt i bloggen. Ok, jag bjuder er lite...mer finns att hämta på annat ställe. *Topp Hemligt* Hehehe!

***

Ok, here we go;
*Linda Haglund åkte som första person ut ur Let's Dance - Hiss eller Diss???
*Klart bästa barnprogrammet på mycket länge måste vara Amigo! SuperHiss!!! Hela familjen W skrattar!
*Guitar Hero är min nya hobby. Nu har vi alla tre skivorna; Legends no3, Areosmith och World Tour. Jag spelar på medium, R på easy, E på Areosmith och O på sin elgura. Oh my God vad vi rockar!!!
*Happenings på måndag och 4v framåt då jag kommer att befinna mej på Lunds Universitetssjukhus.
*Spinningpass i morgon.
*Träningsvärk i magen efter core i går...
*Ensam vaken i huset...möjligen är fröken Rabbit vaken oxå
*Julgransplundring väntar i morgonmed grannfamiljen. En riktigt go kladdkaka ska bakas och bjudas på!
*D har gjort tattoo no2 - en detalj från LFC:s emblem - fiiiin på bild!
*You never walk alone!
*Ma B måste vara Guds straff till människan...och J-I människans räddning! Det bara ska gå!!!
*Ny idol: Karsten Torebjaer - Psycic Medium i Nightvision! (Karaktär från Morgonsoffan - sök på YouTube)
*Jeg kenner hvad jeg kenner - aer de du eller jeg som aer psycic medium???

***

Alles for tonight folks - vi ses framöver!
Du Anno Nym, ge dej till känna, de blir skojigare då...hoppas jag! ;o)


Kommentarer
Postat av: Linda

åhh vad kul att du äntligen kommit i gång igen.... Du vet vad jag tycker om hemliga ställen du måste ju dela med dig.. puss

ps... snart är det söndag och vi ses

Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 @ 04:28:00
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback