Resultat av stylingdagen i Malmö

Nu har jag precis kommit hem från Malmö och 12:e våningen på Turning Torso - The Studio.
Styling och fotodagen gick bra, makeupen blev snygg, håret plattat och kläder bytade.
Fotografen verkade dock lite för konservativ när hon tog samma poser, samma väggar oavsett klädsel. Vissa kläder passar lixom inte tillsammans med en graffitibakgrund eller vissa kjolar kanske man inte ska sitta grensle över en stol...mmm, fotografen kunde absolut varit bättre!!
Dagens underbaraste var söta L som knappt kände igen sig själv på bilderna och vi blev alla rörda när vi såg hur fin hon blev på sina bilder. L har på ca ett år gått ner 30kg!

Gruppbild finns, dock inte hos mej. Jag lägger upp den så snart jag fått den.
Bjuder er på den bilden jag gillar bäst i min serie:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback