Sitter hemma, lugnt och stilla...

Barnen är lämnade på skola/dagis, kaffe har jag fått, min Herbashake har jag tagit, tvättmaskinen är just klar och tvätten ska snart hängas upp, Obama har tillträtt sin post, SD arrangerar en ickepolitisk manifestation i LA mot våldet (emn likväl ska dom få skit för det av vissa partier...), föräldrarna är på Cypern, jag ska praktisera 13,30-21,30 idag och i morgon, hinner inte träffa familjen idag mer än nu i morse, har lämnat in fältstudien, MaB-boken kom igår, läraren JI har en ängels tålamod...fast när det lossnar går det som bara den och då är det hör och häpna ganska kul...!? Måste köpa månadsparkeringskort idag, på fredag börjar jag 6,45...det var lääängesen jag gjorde det! Ser fram emot en spännande dag. :o)

Lite reflektion över gårdag, dag och kommande dag.

Ps, Fru Asplund...när det lättat i feberdimmans land får du gääärna berätta hemligheten kring Youtube! ;o)


♥ Ciao babes ♥


Kommentarer
Postat av: skodaladyn

stackar JI..haha..o idag har jag hoppat över till distansutbildningen..fått för mkt jobb på firman så det funkar inte att gå i skolan på dagtid..får plugga hemma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback