Stylingdag med Järngänget

Idag ska jag och mina rara väninnor från Järngänget till Turning Torso i Malmö för en stylingdag. Man blir sminkad, stylad och fixad och sedan blir man fotograferad i max 3 olika serier. Ombyte har man med själv.
Jag funderar fortfarande på vilka ombyten jag ska ha med...men är ganska säker.
Det kommer att bli en serie med träningskläder eftersom det är en så stor del av mitt liv, en jeansserie därför att jag är en jeanstjej och sedan blir det nog en serie där jag har en kort offwhite klänning, bruna strumbyxor och höga bruna stövlar.
Jag hoppas att vi får till en gruppblid oxå, det hade varit superkul!
Allt detta är gratis, det som kostar är om man vill ha en bildserie...och det vill man ju säkert ha! *L*

Nehepp, då var det dax att plocka fram lite ombyte då!
Tjena mittbena!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Ha så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback