Fredag och jobbehelg

Jepp, så ser det ut hos oss. Jag kommer att jobba kväll idag och sedan dagtid lö-må. Helt ok ändå faktiskt. Har haft många lediga och sköna dagar nu så det väger upp.
På söndag vet jag dessutom ifall jag kan förgylla sommaren lite extra med en skön konsert på Ullevi den 31/7...*hoppas*

Igår fick jag ett stooort vitt kuvert på posten från Lunds universitet med en massa information ang utbildningen i höst. Det ska verkligen bli spännande att se vad det kommer att bli!

Under de lediga dagarna har jag haft målingsprojekt utomhus iförd bikini vilket känns förträffligt, dels för brännan men främst för att jag är en sådan kladdmaja när det gäller målning och nu slapp jag förstöra några kläder för den sakens skull! Och...icke en endaste grå prick på min bikini, det är jäklar ta mej unbeliveble när det gäller mej! ;o)

Nu på morgonquisten bakar jag muffins som en annan präktig husfru, men det går ju så snabbt att dra ihop. Tänkte ha lite fredagsfika på badet för simskolemammorna medan barnen lär sig flyta och annat. Koka kaffe gör dom ju förvisso i bassängen men jag föredrar väl det från kiosken eller tar jag med hemifrån...det sistnämda nästan präktigast! ;o)

Nyförvärvet Bacon har varit lugn och duktig i natt. Ja, denna lilla krabat får vara inomhus...han är inte i närheten av Oz när det gäller att forcera ner saker och ting! Roligt att se, Bacon föjer R som en magnet. Där pappa är, där är lilla jag oxå! ;o)

Well, frulle nu! Cya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem sjutton är Bacon? /vrakett

2009-07-17 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback