Göteböööörg!

Jepp, där har vi spenderat helgen från fredag till idag, söndag. Har hunnit med en massa turer på Liseberg, Paddan, shopping, spårvagn, Universeum, obligatoriskt besök på Feskekyrkan för inhandling av havkräftor, rökta räkor och makrill. Familjen R joinade oss under lördagen och vi hade hur trevligt som helst! synd bara att tiden jämt far iväg! :o/

Strax inna vi for i väg i fredags passade jag på att kolla in Studera.nu och kunde där konstatera att jag är ANTAGEN till höstens start av Arbetsterapeut-programmet på universitetet i Lund - OMG!!! Jag skrattade och grät om vartannat, herregud! Tackade förstås JA till platsen! :o)

Nu är jag sliten efter helgen och ska snart knoppa. Ska bara dricka upp det goda vita vinet först!

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad kul!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! DEt här tror jag kommer passa dig perfekt!!!

GRAttis än en gång!

Postat av: PiaLia

Nämen åååh! Underbart! Du vet vem AnneMarie Budja Solve är va!?

Hon har varit klar Arbetsterapeut i några år nuy! Är det nåt du undrar kan du säkert spåna med henne!

KRAM!

2009-07-13 @ 11:07:40
URL: http://piasparadis.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄttegrattis gumman/vrakett

2009-07-13 @ 18:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback