Helg, o sköna helg

Vi har umgåtts med vänner hela helgen, så himla trevligt! I fredags grillade vi tillsammans med A&M och deras söta barn - jättetrevligt! Mycket snack, musik och såklart var jag tvungen att introducera GH för dom. Barnen lirar på status Beginner, E är uppe på Easy ibland ochfixar det bra. A testade på Easy och fattde galoppen med en gång, hon var skitduktig! :o)

Igår, lördag blev det lite plock och pul här hemma, sedan for vi till Röstånga marknad tillsammans med grannarna S&D. Ganska geggigt att gå där och det gjorde i sin tur att det kom en pikant sur odör svavande i under våra näsor då coh då...urk! Well, fick handlat lite nötter och marknadsgodis som sig bör! Annars var det mest krimskrams...någon söt hantverkartjej som hade gjort figurer i lera men...ja det blev inte köpt något där.
På kvällen cyklade vi till vännerna C&P. Det är en bit på en stor väg men det finns lite sidovägar att köra så det gjorde vi. Det blev grill och sällskapsspelet Touché, kul!
Sedan hoppade hela familjen W i sina reflexvästar och cyklade vid midnatt hem igen! Barnen var superduktiga och både R o jag kunde ta lite vin till maten! :o)

Idag blir det lek med kompisar, lite plock här hemma och så. En lugn söndag med andra ord!

Förresten, U2 biljetterna är i hamn och på väg hem till mej! De jag hade på G innan visade sig vara fel sektion, så affären avbröts...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevliga dagar låter det som..kram C

2009-07-26 @ 12:12:07
Postat av: Annika

Åhhh, vad jag tänker på dig nu. På väg till Göteborg och längtandes efter kvällens konsert, gissar jag. Hoppas att ni får en superupplevelse. Stor kram! Annika

2009-07-31 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback