Ledig helg till ända

I em är det dags att gå kvällstur och sedan 2 dagar 7,30-15. Därefter pyser vi till GBG för en weekend där. Förstås otroligt dåligt planering eftersom det är La-karneval då...men men, så kan det ju bli ibland! :o/

Igår var vi på en tripp, först var jag på min älskade Bowenbehandling och upplevde en del...sedan lunch på MalloYello på Lilla Torg. Vidare till Tiffanys Place; Staffanstorp för växtinhandling - jag köpte en växt som jag såg nere i Lomma för ett tag sedan nämligen en Kamelontbuske! :o) Därefter ett stopp på MediaMarkt i Lund för checkning av kameror...så lite hann man ju med den dagen! :oP

Vädret har dämpat sig och det känns rätt skönt, varmt men ändå inte sådär gassande! Perfekt för lite plantering! :o)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Nämen åh, missa karnevalen!? Hihi! Men Gbg är ju säkert inte heller fel! Alltså det där MediaMarkt. Senaste veckan har jag nog hört TIO som varit där, och innan dess - INGEN! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback