Sommar när den är som bäst!

Tänk, idag vaknade jag till ännu en helt underbart blå himmel! Det är sommar när den är som bäst!
Vårt sovrum ligger på morgonsolsidan så jag kan berätta att det är ganska hot när man vaknar där inne...Vissa i familjen har i natt fördragit källaren att sova i med sina svala 20 grader - räddningen för en god natts sömn man icke den skönaste soffa att sova en hel natt i...MEN luftmadrasser finnes som substitut! :o)

Idag ska O på kalas och därefter ska vi lämna över barnen till La för passning hos mormor o morfar. R o jag ska till M&S på partaj - skoj! Dom är så himla roliga och vi har alltid väldigt trevligt i deras sällskap!

Jag är ledig tills tisdag kl 14 så de e ju najs med långhelg! Likadant blir det nästa helg då vi passar på att åka till Göteborg i dagarna 3.

Ha en härlig lördag, det tänker jag ha! :o)

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Ja då ska du snart "på det igen"! Morgonsol är döden. Men jag som är nattuggla kommer ju upp i tid iallafall! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback