Timbuk i stan

Är "dåktet" sugen på att kolla honom MEN måste dom lägga konsterten kl 23??? Fasen, ungarna pallar ju inte det, hade det bara varit kl 21 hade det varit lugnt! :o/
Jaja, vi har iaf pyntat lite här hemma. R har svetsat till ett "indiantält" i armeringsjärn och sedn har vi planterat Clematis runt den så de kan bilda ett blommigt och ljuvligt indiantält! :o) Skåneplantor är trevliga när de säljer Clematis för 39:- stycket - me liiiike!
Jag har jobbat idag och R har haft semester, hans första vecka. I helgen är vi lediga och jag kommer att ha en bloggfri helg tänkte jag.
Har kommit igång med sommarläsning - avslutade Mons Kallentofts Sommardöden och gick nu över till Denise Rudbergs Väninnan. Verkar bra! :o)

Well folket, ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så härligt att läsa..saknar det ibland..har dock tagit mig lite tid o avslutat två böcker /Camilla

2009-07-10 @ 12:12:14
Postat av: PiaLia

Timbuk äger! Haha! Massa folk var där ju! Och jag o Nilla där framme bland kidsen! Haha! Jaja, inte ända framme men en tio meter från scen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback