TRE kantareller!!!

Oooh yes, ett fynd från i går när vi grillade i duggregnet vid Finnstorpssjön! Woooohooo!!! Nu blir man ju sporrad att hitta fler! Ska låta Bacon få lukta på svampen och se om han kan spåra fram fler...det kunde hans ras enligt en beskrivning av det på en sajt. Hehe, inte alla som har en kantarellvovve! :o)
Känns lite regndystert idag, hoppas det är uppehålls tills E är klar med simmet iaf.

Funderar på step ikväll...det var typ 100 år sen sist!

Det sket sig förresten med u2 biljetterna...han hade kolla fel sektion och erbjöd en klart sämre sådan o då tackade jag nej. Men...fler är på g. Ikväll tror jag att jag slår till, bra platser och jag kan tänka mej att höja priset något.

Nu - jobb!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna /Camilla

2009-07-23 @ 07:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback