Anställningsintervju

Idag har jag varit i Malmö på intervju för ett teleoperatörsjobb. Kolla länken: www.trygghetsjouren.se/
Jag hoppas att jag är en intressant person i deras ögon. Jag kände absolut att det kunde vara ett jobb för mej!

Därefter har vi varit på avslutning på dagis med sång i kyrkan och fika på somriga tårtor därefter. Jag köpte ny cykel till O i går och det var bara att cykla till dagis med den såklart! Snacka om stolt och glad kille!!!

Nu ska jag snart på en härlig Bowenbehandling - mmmmm!

i morgon firar vi midsommar med M&M&W&H. Jag har hittat blåklint i ett rapsfält som jag redan plockat till varsin krans åt mej och E. Behöver bara lite annat smått och gott oxå, prästkragar och vallmo tex. Det får vi plocka i morgon!

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en GLAD MIDSOMMAR

2009-06-18 @ 17:46:30
Postat av: Anonym

TILL DIG O DIN FAMILJ..ÖNSKAR VRAKET1

2009-06-18 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback