Extra jobb idag

Igår när jag var för att få min delegering fick jga frågan om att jobba extra idag och JA tack, det säger man inte nej till! :o)
Idag ska jag få sticka suktant (stavning???) med Innohep med en ssk brevid och sedan får jag min delegering - skoj!

Igår var jag och stor som på bla Ikea för att handla nytt köksmöblemang till Ds nya lägenhet. Vidare körde vi till Ekeby möbelaffär och drömde oss bort bland de granna möblerna!
Under eftermiddagen fick jag ett telefonsamtal och tid för en anställningsintervju - tjohoooo! Så i morgon åker jag till Malmö och kollar vad det kan vara för något spännande jobb. :o)

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj va spännande..nytt jobb o fina möbler..blir lite avis..S...vad ska ni ha för ert finrumsmöblemang?...en som går i andra tankar...

JO ringde..haha..klart vi ska fika..när?



Puss o kram C

2009-06-17 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback