Jobb i kväll

Idag är det sista brevidkvällen jag går innan det är dags att ge sig av på egna ben med start nästa vecka. Det ska bli en spännande resa här i sommar. Är detta något för mej, är det inte? Vi får väl se.

Helgen har varit kalasig kan man väl säga, O på kalas i lördags, R o jag på fest på lördagskvällen och E på kalas i går!

Idag pluggar jag lite på min delegering, gör ett test så att jag inte ger sobril istälelt för panodil! :-O

Har bokat en Göteborgsweekend i juli oxå idag - skoj!

Well, midsommarvecka nu - gillas! :o)

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Kul att få stå på egna ben! Det kommer du klara galant!!!!!

Postat av: Linda

Tror att just rehabinriktningen kan passa dig perfekt! Kul att höra att du pluggar inför deligeringen det är det l¨ångt i från alla som gör!

Kram

2009-06-15 @ 17:41:59
URL: http://asplund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...sobril...skrattar så jag kissar op mig.../camilla

2009-06-15 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback