Ledig idag

Känns ju najs!
Jobbade kväll igår och det gick jättebra, hade att göra hela tiden och allt flöt på.
Det enda trista var ju att jag missade U21:orna som dunkade till Serbien med 3-1 - GÖTT! Det var på Malmö nya arena, där jag var och kollade en MFF match för någon månad sedan.

Igår var vi uppe i Ds nya lägenhet, jisses vad bra han kommer att bo där. Mitt i city men ändå tyst och lugnt - härligt!
 
Idag leker E med T&S en stund sedan bär det av till La för klippning av två barnhuvuden och ett mammahuvud. :o)
Dessutom har jag sökt ytterligare ett jobb idag, denna gång på hemmaplan.

Tjena!

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Härligt med ledig dag! VAd är det du har sökt nu!? Är du klar i skolan!? Hoppas ni har fått lite sol idag!!! Kramis

Postat av: Caroline

Jag hra sökt en tjänst på ett LSS-boende för vuxna här i byn. Skolan blev jag klar med den 9/6 och nu SOMMARJOBBAR jag för första gången på lääänge! ;o)

Solen, jodå den har visat sig från sin bästa sida i Svalök i dag! :oD

2009-06-24 @ 21:50:06
Postat av: Anonym

LÅter helt underbart..dittliv flyter på..kramis bonnakärringen

2009-06-24 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback