Mysig helg

Det har varit en härlig helg. E och jag har myst på som tusan sedan i fredags. I går åkte vi till mina föräldrars nya hus och promenerade vid havet och övriga omgivningen. Stötte på en överraskning vid ett bröllop men ignorerades...jaha?

Tittade sedan på landskampen och kan bara konstatera att det blir jäkligt jobbigt att vara 100%-iga i resterande matcher om vi nu ska kvala till VM. I annat fall får man ta till reservlandet Danmark, är ju trots allt skåning och i vissa fall kallas man då halvdansk. Det kan ju passa ypperligt i fall Sverige inte går vidare till VM! ;o)

R körde hem från Swe Rock i natt och var hemma vid 04. E har varit på kalas idag och kompisen S följde med hem därefter.

I morgon är det sista lektionen att gå på. Det är genomgång av matteprovet och det vill jag icke missa! Sedan är det avslutning med betygsutdelning på tisdag...wow! :o)

Här kommer ett citat som jag gillar:
Everyone's a star and deserves the right to twinkle

Twinkle, twinkle på er sjärnorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en kanonhelg vännen..kram/C

2009-06-07 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback