Ny vecka

O kom hem igår från sin weekend på Kålmården med farmor, farfar och kusin. Han var helt salig! Idag tittade vi på Kålmårdens hemsida och O fick visa allt vad de varit med om - lycka!
På vägen hem fick dom minsann punka...så dom anlände till Svalöv först vid 22-tiden. Jag kan berätta att jag hade en megatrött kille som nästa vägrade att gå upp i morse! :o/

Idag är det då sista lektionsdagen och det är EN lektion kl 13,30, matte. Vi kommer att gå igenom provet vi skrev förra tisdagen och det vill jag inte missa! Innan dess får jag kanske ta och spralla mej trött eller nåt här hemma.

Undrar om stora barnet är ledig idag och vill träffa sin mamma...? Får väl kolla upp det.

Dessutom, vilken bedrift av Robin Söderling att ta sig till final i Franska Öppna! Såg matchen igår och han var faktiskt ganska utspelad i stora delar utav den...men what the fuck...5 miljoner rikare för en andra plats är ju inte fy skam! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback