Premiärdopp

Hell yes, det har jag tagit idag på Röstångabadet! Gött var det, svalkigt och najs. :o)
Vi träffade på rara fru A och hennes goa töser och istället för en bok som sällskap fick jag levnde sådant istället!

Igår städade vi av Ds lägenhet och jäklar vad det tar tid! Fast att det bara är en liten 2:a så tar kök och toa sån TID! :oP Nåja, vi blev klara lagom till U21 finalen men den blev ju en promenadseger för Tyskland...lite trist.
D hade tänkt hålla pokerfejs ett par månader men kunde inte hålla sig...han följer med till Kreta i september!!! Wooohooo, ingen är gladare än jag!!! Hela min familj tillsammans på semester - gud vad härligt!

Nu har jag käkat och tar ett kallt glas vitt innan jag går ner i min svala sköna källare för en dusch och sedan ska vi skråla till Allsång på Skansen...

"Stockholm i mitt hjäääääärta..."


Kommentarer
Postat av: PiaLia

Åååh! Härligt att D hänger på! Mys! Och såå skönt det är o bada! Det känns verkligen dunderlyxigt att ha poolen hemma i Ingemars trädgård!

Det har blivit stugan på dagarna ochh poolen där hemma på kvällarna!

Postat av: Anonym

åh blir så glad för din skull..att få asa med de stora ungarna oxå..vilken lyx...unna du dig ditt glas till allsång o njut av sommar kvällen...love U Camilla

2009-07-01 @ 07:02:56
Postat av: PiaLia

Haha! Wunderbar med sol oo bad! Och att D hänger på till Kreta! Härligt med HELA familjen samlad!

Det känns som jag skrivit detta innan, men det har nog inte fastnat! Kraam!

2009-07-02 @ 13:44:33
URL: http://piasparadis.blogg.se/
Postat av: PiaLia

NU kom kommentarerna som skrivits innan! Haha! Även min!

Tjingeling ändå!!!

2009-07-02 @ 13:45:26
URL: http://piasparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback