Skolavslutning i ösregn

Ja, jag tror inte att vi är ensamma om att hålla skolavslutning i ösregn i dag. Vi hade turen att vara i kyrkan hela avslutningen...tänker på studenterna och håller tummarna för att det klarnar upp under dagen! :o/ Minns Ds student för 3 år sedan som en solig och fin dag. Vilken tur vi hade!

Idag tänkte jag pysa iväg med barnen till Busfabriken för att fira lite avslutning. Kanske blir det en sväng inom Väla och Ikea, vi får se!

Ikväll tänkte jag hyra Revolutionary Road som jag funderat på ett tag, har dessutom fått väldigt god resenssion av en pålitlig facebookare så ja, den får det bli i kväll! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Regn,.,,.,...,.., överallt.../C

2009-06-12 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback