Sommarläsningen har börjat

Idag avslutade jag Mons Kallentofts Midvinterblod och bok nr 2 av honom, Sommardöden, finns inhandlad. Hoppas kunna påbörja den inom kort. Lite småtrög tyckte jag nog att han var att läsa...är ju bortskämd med Läckberg och Jungstedt och DOM kan skriva dom damerna! *me liiiiike* Jungstedts nya är ute nu har jag sett...inbunden...snåle jag väntar in pocketvarianten och vägrar betala 229:- för att den råkar vara inbunden, no way!

Kom att prata om Sagan om Isfolket på en blogg. Jäklar vad den serien är bra! Har man inte läst den finns det fantastisk möjlighet att göra det nu under sommarmånaderna - GÖR DET!

Jobb i kväll 15-21,30 - ensam ska jag vara...huuu, lite scary, men det ska väl funka!
Därefter ska jag in och hämta D som slutar 22 för att lämna över Rs bil som ska användas vid Ds flytt! Nu är det dags för honom att komma till lgh no 2. Det är en liten nätt 2:a som är superfin! Centralt och bra ligger den oxå - najs!

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul med en tvåa...hoppas det går bra på jobbet Camilla på lannet

2009-06-24 @ 10:06:03
Postat av: PiaLia

Åh ja! Som sagt. Isfolket är sjukt bra! Ja, som du skrev, när Siljes lind tog med sig Tengels! Jag satt o diskuterade med en kompis en gång om hur man föreställde sig Lindallen och Gråstensholm och var kykan låg osv! Man får ju måla sina egna bilder! Kan säga att vi inte var riktigt överens! Haha! Så himla synd att inte de långt framskridna planerna på att filmatisera hela serien gick i stöpet! Jag skulle lätt kunna tänka mig roll som en gammal Villemo! Hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback