Telefonterror på en söndagsmorgon/förmiddag

Jisses, redan kl 8,30 ringde det första gången hos oss i morse. Eftersom vi inte har någon "Anita" kunde jag inte se vem som ringde men blev snart varse om att det var Es kompis mamma som trodde vi var uppe med tuppen...nänänä, inte en ledig söndag inte! 10 minuter senare ringer det på min mobil och en man frågar efter R - ett kommunjägaruppdrag, 9,20 ringer Os kompis L och vill leka och vid 10 ringer Es kompis och vill leka...vid middagstid ringer E från jobb och berättar att jag kommer att vara utlånad under förmiddagen i morgon - juste!

Ja, så lekkamraterna har lekt, jag har städat ett pojkrum som var i kaos och ett TV-rum som var jäkligt dammigt! ICAs goda färska hamburgare till lunch blev det och ikväll grillar vi flintastek - najs!

Sköna söndag bjuder i afton på härlig fotboll; Italien - Brasilien. Man tackar, man tackar! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ gött..så nästa lördag kväll..dra ur jacket vraket1

2009-06-21 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback