Trevligt blått kuvert

Det damp ner ett sådant i min brevlåda igår. Det var från Haldex och det var mina innestående semesterdagar som betalades ut. Hade det inte varit för klanteri på LK hade det varit ett 4500:- tjockare kuvert men när alla skyller på alla blir det jag som drabbas - trams! Nåväl, en liten slant blev det ändå och med en kompletterande lön från Svalövs kommun ska väl denna månaden gå ihop den med! :o)

Idag är det följande på schemat; Presenthandling, en tur till havet, tandläkarbesök och Bowenterapi.
Nu har jag avslutat en 3v lång kur på Bachs blomsterdroppar och idag ska jag se om jag behöver en ny kur.

Inte lika intensiv blå himmel idag som igår, lite blåsigare oxå för den delen. Vi får se hur det blir vid havet...

Tjena!

Kommentarer
Postat av: PiaLia

Ah, var går du på Bowenterapi nånstans!? Kostar!? Kollade upp det på nätet! BAchs Rescue drops köpte jag på mig ett gäng i England i höstas! Himla bra! Resten av dropparna har jag bara läst om, inte testat! Intressanta grejer för en gammal pulverhäxa som jag dock! Haha! Jasså Haldex är ett minne blott nu! Skönt att du slapp ifrån det vännen!

Postat av: Anonym

ska åka till skellefteå imorgon..till Sussi.. blir väl borta en vecka..sen blir det stugan...några dagar med grabbarna..behöver verkligen komma härifrån..

Kram C

2009-06-26 @ 07:22:16
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 04:28:27
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback