En promenad!

Det är guld värt att ta en promenad då o då! Trots vindar som inte är de skönaste i ansiktet så är det ändå gott att komma ut en sväng.
När jag kom hem möttes jag av ett köksgolv fullt av barnböcker! R o E städar, eller som jag gjorde igår, sorteringsstädar...o nu snackar vi inte liiite böcker!

Igår kollade jag Melodifestivalen o föll genast för de två bidragen som gick vidare direkt till Globen - både Agnes o Malena var superbra! :o)
Idag kollade jag reprisen på Let's Dance. Nog för att det skrivits en del om Laila o Niklas men herregud vad programmet kom att handla om denna romans! Liiiite väl hysteriskt...tyckte ju synd om dom kära tu för tusan!

Idag ska jag hålla mitt första pass på länge o jag känner en viss oro...men men, det löser sig! Var ju på step igår o det känns minsann i vaderna idag. Kanske en lite solning på det??

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad bra att iallafall du håller igång med träningen.

Jag är bra usel på det..Men jag ska snart.

Postat av: Anonym

du e bäst /vraket

2009-03-02 @ 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback