Fredag = fridag

Låter väl lyxigt! :o)
O var sugen på dagis idag så han fick gå idag. Har ju varit frisk sedan i tisdags i stort sätt. Kräktes 2 ggr på morgonen och sedan var han som vanligt igen, utan feber eller andra symtom.
Så när jag lämnat barnen for jag till ICA Maxi och handlade inför Os fest i morgon som han ska ha tillsammans med kompisen G i idrottshallen. Toppen att slippa all röra hemma + att man kan bjuda obehindrat med kompisar på ett helt annat sätt! :o)
Efter Ica blev det shopping till meeej! Lite trevlig erbjudanden på Esprit och Lindex, svidad till tänderna för en tusing - inte illa!
Idag ser vi fram emot Let's Dance...det är oliiidligt spännande vem som ska gå vidare till finalen! Morgan o Laila tror jag på, men alla tre är värdiga finalister så egentligen quittar det faktiskt!


See Ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med lite ledighet..ses på söndag..när ska jag hämta dig??

2009-03-21 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback