G på matten!

Jag är helnöjd! Fast...ETT fisigt poäng från VG...det är förstås liiiite störigt! Men men, what to do?

Igår var jag hos kamraten C en sväng. En av hundarna hennes har ju fått valpar och E och hennes kompis vill gärna titta på dom...och jag vill träffa kamraten C, så fick det bli!
När vi var hos C satt vi och drömde oss bort...en härlig charter, ladda batterier osv. Summasummarum: Vi bokade en spa-övernatning i Varberg och åker den 22/3 - very very nice! :o) Vi valde varsin oljemassage som valfri behandling som ingick i priset - så välbehövligt!

Igår höll jag öven ett spinningpass - skoj! Det trista är att vår ljudanläggning ju blivit stulen, vilket ställer till vissa bekymmer...är man van vid att kunna pitcha musiken, spela på 2 cds och kunna räkna ner låten är det inte helt smidigt att köra på en dvdanläggning...men men, det är det bästa substitutalternativet och det får funka ett tag framöver.
En rar make åkte under passet till La och köpte kinamat till mej och pizza till han o barnen - bästa söndagsmiddagen!

Idag - skola igen, i morgon - studiebesök på Orup i Höör, mycket intressant!

CYA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser verkligen framemot spa..o du STORT GRATTIS..FAN VA DU E BRA!!!! -,-'-,--@

2009-03-09 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback