Home at last!

Ja igår kom dom så äntligen hem, mina fina föräldrar. Brunbrända som pepparkakor, vithåriga och utvilade! Så himla gott att ha dom hemma igen!
Fick ett SMS från daddy: Vad önskas från TaxFree? Gjorde en snabbinventering av vimsdryckerna och såg att den blå Absoluten var på väg att ta slut samt drog mig kvickt till minnes att min favvoparfym Light Blue for i stengolvet för ett tag sedan och det doftade LB oavbrutet i 3 veckor på toa... Så den leveransen blev det. :o)
E och jag åktetill Sturup för att hämta hem M&D, 18,45 skulle planet landa. Kollande LFVs hemsida innan vi åkte, tiden ändrad till 19,15 och slutligen landade dom 19,20.
Vi åkte, efter massor av kramar och glädjetårar, hem till oss för en go fika och prat. Barnen fick söta kläder och Toblerone. :o)
Skönt att ha alla hemma på plats igen!

O skulle åkt med till Sturup igår men jag vågade inte chansa på att han skulle fixa bilfärden med tanke på morgonens kräkningar. Han åkte med pappa till jobbet och E fick hänga med mej istället. Alla nöjda och glada!

Eftersom O inte får gå på dagis förrän 48h efter senaste kräkning stannade han o jag hemma idag. Han är pigg o som vanligt på gott humör. Vi har cyklat och matat ankorna och sedan vidare till syster J och snörvliga lille L.
Riktigt gottigt vårväder ute!
Jag frågade O om han var redo för dagis i morgon men han ville ICKE dit - näää, jag vill vara hemma med dej mamma, sa han. Javisst, jag har ju min hemstudiedag i morgon, så gärna för mej! ;o) Kanske åker vi och köper fina penseér till trädgården...?

Träning idag...får se, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback