Hysteriskt bilköp

HerreGUD att det kan vara sånt dra efter en röd gammal Volvo!
R har ju haft sin pärla från 89, en röd 745:a som han haft som slit å slängbil mest för jaktens skull + att Ozzy kunnat åka med. Nu har han skaffat sig en skåpbil istället och Volvon skulle bort. Bes o skattad tom sommaren, gått en del mil och lite småtaskigt skick här och var men fullt duglig att köra med. 3700:- satte han ut den för på Blocket igår strax innan kl 17 då jag åkte till mitt spinningpass. När jag ca 1½ timme senare kom hem hade TRE personer redan ringt! En var på väg från Hästveda...eh, en BRA bit att köra, en bjöd tom 5000:- för bilen och den tredje fick vi säga till att bilen var såld...my GOD!
Hästvedamannen var en redig kritiker...ja men klaga - bilen är inte direkt NY! Han avvaktade, R ringde 5000:-mannen som körde hit snabbt som tusan och köpte bilen i mörkret för 3700:- tillslut! Ja, jisses vilken söndagskväll!
Nu provar vi lyckan med Seaten och hoppas på samma drag efter den!

Idag hämtar vi Es cykel i stan, röd å grann!
Jag tjänade nästan 1200:- på loppisen - tackar!
Spinningen gick bra igår, 10 motionärer som flådde på bra!
Nu måste jag verkligen plugga inför tentan i soc.omsorg på onsdag... :o/

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tror du det är samma drag efter vår -84??..grattis till pengarna för loppisen..jag har plattat håret idag..de du..kramen /C

2009-03-30 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback