I morgon

...hämtar jag hem min kära föräldrar från deras 10 veckors långa semester på Cypern. Dom beräknas landa 18,45 på Sturup och eftersom E var med och lämnade av så är det O:s tur att hjänga med och hämta hem, inte mer än rättvist! ;o)

Denna gången har jag saknat dom otroligt mycket. Mycket säkert beroende på att jag inte varit i psykisk balans på sistonde. Jag hoppas deras hemkomst kan hjälpa mej helt i balans! Sen väntar ju spaaaa nästa helg då jag har valt en oljemassage som behandling. Behöver nog knåda väck en del spänningar i kroppen.

Idag är det halvdag i skolan, börjar 12,20 till ca 15. Jag har passat på att göra lite läxa samt ögnat igenom ett par kapitel på kommande prov. Bra med egen sudietid! :o)

Står som reserv på ett intervallpass i kväll, hoppas på att komma med som ordinarie!

Well folks, that's all for today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback