Jag tror inte det är sant!

Vaknar till av ett skumt ljud och känner på en bråkdels sekund genast igen det - någon behöver kräkas! O ligger i våra sängar och det är han som behöver kasta upp. Jag hinner precis få honoom ur sängen och ut ur sovrummet när kaskaden kommer...mitt i hallen! Stackarn...jag trodde han var ok nu, det var ju senast i tisdags förra veckan som han var dålig och E i söndags. Han är pigg som vanligt. Har gett honom Proviva nu och hoppas det ska lugna ner sig.
Det få bli film och Wii hela dagen, kanske tar vi en tur i det fina vädret, ankorna är nog sugna på lite korvbröd med utgånget datum tror jag! ;o)

Idag går lite Traderaauktioner ut, hoppas dom puttar iväg lite i pris innan de går ut!
Annars får det bli pluggning inför prov i Soc Omsorg nästa vecka.

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte att han har magsjuka igen..stackars O...lille vännen..men som tur är så piggnar han till snabbt...kram från bonnamoran

2009-03-26 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback