Klipp, cykel, loppis och landskamp

Ja ungefär så såg väl lördagen ut.
Barnen och jag åkte till La för att klippa oss. Strax brevid frissan ligger en cykelaffär och E behöver en ny hoj. Kollade lite i affären...hujedamej, 4000:- för en barncykel. Frågade efter begagnat och efter lite lirkande fick vi hänga med i gömmorna och hittade en strålande fin Skeppshult för 2000:- Nu är den tingad och hämtas i morgon tror jag!

Barnloppis i byn, lämnade grejor i fredags, ska hämta förtjänsten snart...spännande!

Landskamp i går, sådär rolig match. Ganska lite målchanser och destu mindre mål, nämligen inga alls. 0-0 alltså...
 
Läser inför ett prov på onsdag. Handlar om åldrandet och demenssjukdomar och lite SoL. Trögt att läsa...

Har oxå ställt fram klockan en timme, dagen far snabbt iväg idag! ;o)
Ska ha spinningpass i em, skoj!

ZeeYa

Kommentarer
Postat av: Anonym

spinningpass...skoj?..hehe...nä tror inte det..glömmer aldrig när jag provade..suck va jobbigt det var..kul med loppis..men man har ju inga småttingar längre..så det blir inte att man går på dem..men det är ju toppen att man bara lämnar in o sedan HÅVAR in pengarna..sånt gillar jag...lycka till med provet på onsdag..det fixar du...min lilla sekreterare.../C

2009-03-29 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback