Lördag

Idag har jag varit på ett spinningpass kl 10 följt av 20 minuters grillning i solariet - hur najs som helst! :o) Riktigt gott att starta dagen så faktiskt!
Vi har tyvärr haft inbrott på gymmet i veckan och alla våra ljudanläggningar har stulits. Så jäkla trist! Det drar verkligen med sig mer än vad man kan tro. Inte bara inställda pass, nya anläggningar och nya nycklar utan en obehagskänsla som sköljer över en...huu.
Minns när jag levde tillsammans med P och vi hade inbrott i vårt hus när vi låg och som under natten. Det tog verkligen på en...riktigt obehagligt!

Idag ska jag till en väninna på en kopp kaffe om en stund, sedan vidare för inhandling av lördagsgottor. :o)
Ikväll är jag sugen på att åka till La, gå och käka och sen lyssna på Fred Upstairs...undrar om nån vill henka...?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback