Ny dag

Idag har vi haft Social Omsorg. Skulle gått till kl 12,20 men eftersom det var första gången blev det en föreläsning om lite historik kring SO på ca 1,5h, sen blev det fm-kaffe och sedan var den skoldagen klar! Så kan det vara i vuxenutbildningsvärlden! :o/

Under gårdagen hände det en hel del. Jag skrev matteprov - svarade på alla frågor och hoppas på att hälften åtminstånde är rätt, var på anställningsintervju - vet ej hur jag ska göra...och som grädde på moset: Jag förhandlade med mäklare och föräldrar på Cypern ang mitt barndomshem och kom fram till en bra lösning. Ropar inte hej ännu...men snart nog! :o)

Idag blir det gympa med barnen, R ska på Judas Priestkonsert i Malmö.

Haha, var ju bara tvungen att kolla på Kanal 5 igår. En botoxad blondin som söker den rätte...my god...

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att du fixat matteprovet utan PÅ..haha/vraket

2009-03-04 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback