Ny vecka - nya tag!

Kan inte fatta att det är måndag IGEN!? Herrejösses...och jag har ändå haft långhelg med ledig fredag o allt! Mymymy!
Idag är det senstart i skolan, kl 10 börjar vi med Farmakologi, lunch o sedan Matte. Sista lektionen innan provet i morgon. Syster J som läst bokstav no 5 efter ordet Matte, har varit till stor hjälp när min icke helt rappa o för tillfället inte helt mottagliga hjärna inte velat kommunicera med resten av mej. Men skam den som ger sig, jag har bara två frågor till läraren JI idag! I kväll o i morgon blir det att plugga o räkan för hela slanten - kan jämföras med intensivplugg! ;o)

Annars höll jag mitt spinningpass igår...första på ca 1½ månad...jäklar vad kul det var! :o) Var såklart inte helt bekväm när jag satte mej på hojen men jisses vad tiden for i väg. Jag glömde alla krämpor...nästan...och var behagligt sömnig efter ett par timmar - motion ÄR bra!

O har blivit en riktig partykille som blir bjuden på kalas hej vilt! Både lö o sö ska han på partajj. Hmm, många vårbarn som fyller år nu - skoj!

CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback