O är godkänd!

;o) Ja idag har jag och O varit på 5-årskontroll och han blev med beröm godkänd! 112,5cm lång och 20kg tung, hoppar på ett ben som en gud och ritar och klipper som ett proffs! Som avslutning på besöket fick han en spruta men det var inga ledsamheter där inte. Han visade stolt upp sitt plåster på dagis när vi kom dit.
Idag blir det matte för hela slanten och sedan slutspurten inför tentan i morgon...huu, får väl se hur det går...inga direkta instuderingsfrågor men en hint som säger att läraren inte har ja o nej frågor utan att svaren ska utvecklas...okej, då blir dt att flumma på i svaren.

E fick hem sin fina cykel igår och efter lite tandgnissel kom hon på hur man startar på enklaste sätt och sedan cyklade hon som en prinsessa på gatan här, fram o tillbaka. :o)

Kollade på skräckprogrammet Famljen Annorlunda igår. Jisses, hur pallar man så många barn...? Jag är SÅ nöjd med mina 3!

Förresten har jag lovat att puffa för sonens blogg som tappat läsare senaste månaden. Mycket trams och många YouTubeklipp!
Check it out:
www.metrobloggen.se/wordup

Dessutom grattar vi svägerska Wiv på hennes födelsedag idag - GRATTIS!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om du har en bra dag..jag kan erkänna att jag kikar på sonens blogg då o då..men det är liksom inte riktigt min stil..S..ha det gott o lycka till imorgon/C

2009-03-31 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback