Oh nooooooooo!

Idag var det som vanligt lite stressigt på morgonen här hemma. O ville sannerligen inte ha sin gröt som han i vanliga fall slukar snabbt och enkelt, nix pix icke idag. Jag fick tom MATA honom med ett par skedar.
Påklädning och ut i bilen, svänger så småningom upp mot skoln för att lämna av E och precis då blir O jätteledsen. Vad händer?? Ja, lillebror har kräkt...upp med risgrynsgröten och drottningsylten i bilen...stackarn!
Det blev att vända hem igen. I köket kom nästa kaskad...slemmigt och dant...in med liten kille i duschen och in med allt av textil i tvättmaskinen...
Det går att hålla sig för skratt, jag lovar!
Nu ligger O på soffan och kollar på tv och verkar ganska ok. Han har fått instuktioner om att kräka i en rejäl MQ-påse om så skulle behövas!
Till råga på allt skulle han på 5-års kontroll idag men det blir förstås till att avboka och få ny tid.
Jag tänker klämma i mej vitpepparkorn idag - inget får hota min sparesa på söndag!!!

I kväll hämtar vi hem föräldrarna från deras semester på Cypern. 18,45 beräknas planet landa på Sturup. Eg var det Os tur att hänga med och hämta, men vi får se hur dagen ter sig...

Ja, käck tisdag, inte sant!? :o/

Kommentarer
Postat av: Anonym

sicken soppa..hoppas du håller dig kry nu ..snart söndag..snart söndag..snart söndag..snart söndag..moahahahaha..lovaya

2009-03-19 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback