Onsdag

Jisses, så var det onsdag igen...rusar det på eller?
Idag har vi haft lektion 8,20-12 med Social Omsorg, intressant. Mitt under lektionen ringde min telefon...timansvarig från Eslövs kommun som vill träffa mej...mer jobb - thank youuu! Vi ska ses nästa vecka i Eslöv - spännande!
Sommarjobb är klart! Jag ska vara på hemrehab i hemkommunen - grejt! Det flyter lixom på kan man väl lugnt säga...! :o)

Igår var vi på Orup i Höör. Det är ett rehabiliterningssjukhus av sällan skådat slag som ligger otroligt vackert på en höjd vid Ringsjön. Bara miljön måste göra under för rehabiliteringen! Vi fick en mkt bra genomgång och runvandring.
Det finns bla mycket ryggmärgsskador och stroke patienter där. Intressant!

På källen var det aerobicpass på gymmet - fullt hus - 25st i salen! Superkul trots att man nästan trampade/s på hälarna! 
Vi har mycket god beläggning på passen nu vilket är jätteroligt både för instruktören och föreningen! :o)

Idag blir det att steka pannkakor. O fyller år i morgon och vi ska bla bjuda på pannkakstårta! Dessutom tänkte vi faktiskt grilla i det ljuvliga vårvädret! 
Förutom det tänkte jag betala in avgiften för SPA-övernattningen som jag och min fina kamraten C ska på nästa helg! Nån som längtar eller?? ;o)

*YTTERST INTERNT*
Idag har jag via posten mottagit en Blåhuad - Tack så mycket A, din humor är utsökt! Jag skrattar

ännu! ;o)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du hade fått en vaddåååå?? Buuuuhhhhuuuuu jag vill oxå ha en blååååhuad :-)

Jag vill dessutom åka med på Spa

:-)Kram

2009-03-11 @ 18:29:05
Postat av: Camilla

Jag längtar o längtar..ska bli sååå skönt..hälsa grattis till O...mina kusinbarn fyller oxå samma dag..

2009-03-12 @ 07:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback