Bowenterapi

I morse gick jag då antligen till mitt andra Bowen besök. Herrejisses så gott det är att komma dit och bli omhändertagen! Idag testade vi vilken av Dr. Bachs blomessens som jag skulle tänkas behöva. Det lutade starkt åt en, men den finns redan i den blandning jag har hemma så jag kör vidare på den blandningen. Mycket intressant upplevelse idag...
Jag är icke mycket för healing och anderi men när man är i desperat behov utav hjälp provar man ju faktiskt ALLT! I den här behandlingen lägger terapeuten in healing och idag upplevde jag att någon försvann och när hon ändrade sina händer var det något som kom till mej...! Så häftigt!
Detta måste jag undersöka mer om...kanske bor det en lite häxa i mej?

Har du testat? Berätta!!!

Kommentarer
Postat av: C

denna kvinna har blivit healad...en spännande upplevelse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback