Jobbat idag

Egentligen skoldag men jag hade "dispans" för att jobba. ;o) 7-14 var det idag, ganska juste.

Trötta barn nu i em men de skulle absolut ut och köra rollor ändå när vi kom hem!

CL final ikväll och tummarna hålls hårt för vinst för Barca...även om jag tror att ManU tar hem klabbet...

Annars är det regn och småruggigt idag, pluggar på i mitt övningshäfte i matte inför provet nästa vecka...känns inte så jobbigt denna gången faktiskt...tänk om jag skriver ett VG denna gången...!

Är lätt irriterad över en copycat oxå för den delen - drygt!

Well, thats all folks!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Gumman!

Vad kul att du kommit i gång med jobb!

Matten kommer att gå galant.

Vem copy:ar dig?

KRam tills vi ses som måste bli snart!

Postat av: C

vem är copycaten?...inte jag välan..hehe..love U

2009-05-28 @ 08:36:35
URL: http://bonnamoran.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej vännen!

Tack för senast, trevlig kväll med fina drinkar...

Hoppas allt är bra och att vi snart kan ge oss iväg på ett pass eller två..

Kram!!

2009-05-28 @ 14:28:56
URL: http://www.anneliejohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback