Just idag är jag stark

Minns den låten, var det inte med Kenta? Minns knappt hur den går i musiken eller hur texten fortsätter, utan faktiskt bara strofen "Just i dag är jag stark". Kanske för att jag just idag känner mej stark?

R lägger plattor i trädgården hos grannen, E är hos kompis, O är med kompis och jag försöker organisera i hemmet...har dragit hem en del saker från barndomshemmet som jag vill behålla. Vill ha, vill ha, men var ska det va? :o/ Strunt i det, det finns alltid plats för minnessaker!
Skulle grillat idag med en annan familj men deras pojke har fått feber så nu grillar vi med grannarna ikväll istället.
Innan dess ska jag till Eslöv med svägerskan för att hämta en säng.

Tjenis!


Kommentarer
Postat av: Mia

Just i dag är jag stark .. Just i dag mår jag bra, jag för fram av kraftiga vindar. Jag har har tron på mig själv på min sida.... Sen gick mannen i gång eftersom det är bajens start sång:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback