Spikmatta

Hmm, funderar verkligen på att införskaffa mig en sådan...den ska ju vara bra mot så mycket och jag kan gott behöva lite av allt det där som den lär vara bra emot! Jag tror jag beställer en alldeles snart.

Firande av mor blev blygsamt med fika helt appropå. Gör ingen stor deal av det, har lixom inte direkt ork till det. En runda till föräldrarnas nya fina hem blev det - äntligen kan dom njuta fullt ut där! Gamla huset är sålt och överlämnat - så skönt!

Grannfrun har lånat min tvättmaskin idag, hennes har pajjat och självklart står min till förfogande!

Var vid havet ikväll, men huuuga vad det blåste kallt! Inget dopp där inte!

I morgon blir ddet studiebesök på Malins Minne - intressant!

CYA!

Kommentarer
Postat av: C

Malins Minne..intressant..har inte varit där men väl fått klienter därifrån...

Vi måste snart boka en dag att träffas..såg ditt meddelande allt försent i fredags...

Har tittat på stuga idag..jättefin..lagt ett bud..men det var många som var där så jag vet inte om den blir min



kram

Postat av: Trebarnsmamman

Går också och grunnar på spikmatta, men kan inte riktigt bestämma mig.

2009-06-01 @ 13:15:08
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback